ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1665Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1665

Szczegóły informacji

1665

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Wniosek o zezwolenie na usunięcie 6 drzew z terenu nieruchomości położonej w Iławie przy ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 10

Data złożenia: 2021-07-07

Dane wnioskodawcy: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Iławie

Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1) Oświadczenie po posiadanym tytule prawnym władania nieruchomością 2) Mapa z zaznaczoną lokalizacja drzew

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Miasta Iławy

Miejsce przechowywania: Urząd Miasta Iławy

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 1667

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 1667, 1461, 1455, 130, 104

« powrót do poprzedniej strony