ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Skargi i wnioski

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-04-21 19:39:25 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

  1. Interesantów zgłaszających się osobiście w sprawach skargi i wniosków przyjmują:
    • Burmistrz, a w przypadku jego nieobecności Zastępca lub Sekretarz, w każdy poniedziałek w godzinach od 1200 do 1600 lub w najbliższy dzień roboczy w godzinach od 1200 do 1500, jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, po uprzednim uzgodnieniu godziny przyjęcia w Sekretariacie Burmistrza,
    • Zastępca oraz Sekretarz w dniach i godzinach określonych w pkt 1,
    • Kierownicy, a w przypadku ich nieobecności, wyznaczeni pracownicy Wydziału – codziennie w godzinach pracy Urzędu.
  2. Interesanci mogą być przyjmowani przez Burmistrza także w inne dni tygodnia za jego zgodą.
 
Wydział Organizacyjno-Obywatelski zapewnia odpowiednią informację o dniach i godzinach przyjęć w sprawach skarg i wniosków a Sekretariat Burmistrza:
1) organizuje przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Burmistrza i Zastępcę,
2) przyjmuje protokoły z ustnego zgłoszenia skargi,
3) prowadzi rejestr skarg i wniosków,
4) czuwa nad terminowym załatwieniem skarg i wniosków,
5) gromadzi i przechowuje kompletną dokumentację załatwionych skarg i wniosków,
6) opracowuje jeden raz w roku ocenę załatwiania skarg i wniosków.
 
7) Skargi i wnioski rozpatrywanie są zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.
8) Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi lub wniosku podpisuje Burmistrz.
9) Sekretarz sprawuje nadzór i kontrolę oraz bieżącą koordynację w zakresie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
10) Kierownicy zobowiązani są do wykorzystywania materiałów zawartych w skargach i wnioskach do likwidacji nieprawidłowości, ochrony interesów społecznych i słusznych interesów obywateli.
11) Indywidualne sprawy obywateli rozpatrywane są w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego oraz przepisach szczególnych.
12) Obsługa interesantów, przyjmowanie podań, skarg i wniosków mieszkańców odbywa się w godzinach pracy Urzędu.
13) Obsługa interesantów odbywa się w pierwszej kolejności za pośrednictwem Punktu Obsługi Interesanta i Sekretariatu.
 
« powrót do poprzedniej strony