ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Komunikacji Społecznej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-02-07 14:32:02 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Kierownik wydziału: mgr Beata Furmanek
Tel: (89) 649-01-38
 
Do właściwości i zadań Wydziału Komunikacji Społecznej należy prowadzenie spraw związanych z:
  1. kompleksową promocją Miasta (gospodarczą, turystyczną, inwestycyjną), w kraju i zagranicą oraz wspieraniem inicjatyw gospodarczych, turystycznych i inwestycyjnych,
  2. organizacją konkursów na udzielenie dotacji stowarzyszeniom z zakresu kultury, sportu,
  3. obsługą organizacyjno-techniczną Iławskiego Budżetu Obywatelskiego,
  4. obsługa organizacyjno-techniczna Iławskiej Karty Mieszkańca,
  5. opracowywaniem materiałów informacyjnych i reklamowych o Mieście, obsługa fotograficzna spotkań z udziałem włodarzy oraz wydarzeń miejskich,
  6. administrowaniem i aktualizacją oficjalnego serwisu internetowego oraz portali społecznościowych Miasta,
  7. prowadzeniem wykazu organizacji pozarządowych działających na terenie Miasta,
  8. przygotowywaniem i realizacją Rocznego Programu Współpracy Miasta Iławy z Organizacjami Pozarządowymi,
  9. wsparciem technicznym organizacji pozarządowych oraz rad i innych grup konsultacyjnych,
  10. realizacją polityki informacyjnej organów Miasta i współpracą z mediami,
  11. przygotowywaniem materiałów informacyjnych oraz ogłoszeń dla mediów,
  12. współpracą z przedsiębiorcami szczególnie z branży turystycznej w działaniach na rzecz rozwoju lokalnego Miasta,
  13. współpracą z Biurem Informacji Turystycznej,
  14. wspieraniem inicjatyw mieszkańców o charakterze historycznym, kulturalnym, sportowym itp. mających na celu promocję oraz budowanie pozytywnego wizerunku Miasta,
  15. organizacją i obsługą kontaktów zagranicznych i krajowych Rady, Burmistrza, Miejskiej Rady Seniorów i  Młodzieżowej Rady Miasta, w szczególności z miastami partnerskimi, i współpraca w tym zakresie z instytucjami i organizacjami                   w Polsce i zagranicą,
  16. kompleksową organizacją i obsługą wyjazdów zagranicznych Rady i Burmistrza oraz obsługą pobytu delegacji zagranicznych w Mieście,
  17. promocją Miasta na arenie międzynarodowej, w szczególności poprzez udział w targach turystycznych, oraz współpraca z przedsiębiorcami tej branży w Mieście,
  18. współpracą z Biurem Informacji Turystycznej w zakresie obsługi turystów zagranicznych oraz współtworzeniem materiałów informacyjno-promocyjnych o Mieście, w szczególności w zakresie tłumaczenia ich na języki obce
  19. wdrażanie i koordynacja rozwiązań Smart City,
  20. wdrażanie polityki otwartości danych
« powrót do poprzedniej strony