ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: .Drukuj informację Ogłoszenie numer: .

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Samodzielny referent ds. kadr i księgowości

Miejsce pracy: Żłobek Miejski w Iławie, ul. Obrońców Westerplatte 5

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Żłobek Miejski w Iławie, ul. Obrońców Westerplatte 5

Data udostępnienia: 2019-11-15

Ogłoszono dnia: 2019-11-15

Termin składania dokumentów: 2019-11-26 12:00:00

Nr ogłoszenia: .

Zlecający: Żłobek Miejski w Iławie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
  5. wykształcenie - wyższe – preferowany kierunek: administracja  w zakresie administracji publicznej i samorządowej,  prawo,  ekonomia  oraz zarządzanie.
  6. staż pracy – minimum 3 lat
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów z zakresu administracji publicznej, a w szczególności ustaw :
    • o samorządzie gminnym,
    • o pracownikach samorządowych,
    • o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,kodeks pracy,
    • o podatku dochodowych od osób fizycznych,
    • o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
    • o systemie ubezpieczeń społecznych,
    • o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
    • o rachunkowości,o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • o finansach publicznych,
  2. doświadczenie zawodowe – wskazane doświadczenie w pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w zakresie stosowania powyższych przepisów prawa,
  3. znajomość obsługi programu  ZUS PŁATNIK, PUE,
  4. predyspozycje osobowościowe – kreatywność, staranność, rzetelność, punktualność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy,
  5. inne – umiejętność obsługi komputera w środowisku Ms Office i Ms Excel. 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności w zakresie: nawiązywania, rozwiązywania stosunku pracy, przebiegu  zatrudnienia, ustalenia wynagrodzeń za pracę, dodatków, nagród, kar, odznaczeń (przygotowanie wniosków, prowadzenie rejestrów).
  2. Przygotowywanie dokumentów związanych z przejściem pracowników na emeryturę lub rentę, odprawy, prowadzenie rejestru tych dokumentów.
  3. Prowadzenie rejestru urlopów wypoczynkowych,  macierzyńskich, rodzicielskich, wychowawczych i bezpłatnych.
  4. Przygotowywanie obsady kadrowej  na dany rok.
  5. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących spraw kadrowych.
  6. Organizacja przeprowadzenia konkursu na wolne stanowiska urzędnicze w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze .
  7. Sporządzanie umów zleceń i o dzieło.
  8. Przygotowywanie dokumentów ZUS – zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych pracowników i ich rodzin wyrejestrowywanie z ubezpieczeń i dokonywanie zmian.
  9. Koordynowanie kontroli zarządczej w Żłobku.
  10. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń z zakresu zadań powierzonych na zajmowanym stanowisku.
  11. Przygotowywanie projektów aktów prawnych leżących w kompetencjach żłobka i jednostki samorządu terytorialnego,
  12. Przygotowywanie i zdawanie dokumentów do archiwum.
  13. Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i dekretowanie do wypłaty dowodów finansowych  zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  14. Kompletowanie i uzgadnianie dowodów finansowych do wypłaty oraz do wyciągów bankowych,
  15. Obsługa programu komputerowego na zajmowanym stanowisku,
  16. Dokonywanie internetowej płatności przelewów,
  17. Księgowanie syntetyczne i analityczne ( karty dochodów i wydatków, dziennik księga -główna),
  18. Numeracja dokumentów księgowych,
  19. Sporządzanie not księgowych,
  20. Sprawdzanie raportów oraz rozliczanie zapasów magazynowych  artykułów żywnościowych, 
  21. Sprawdzanie i księgowanie wniosków o zaangażowanie środków.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe
  2. Praca w wymiarze 1 etatu - jednozmianowa .

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony kwestionariusz osobowy,
  2. kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
  3. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy),
  4. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań medycznych do pracy na wymienionym stanowisku,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U.  poz. 1000  z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w  sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE
( ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), publ. Dz.Urz. UE L Nr 119, s 1 w celach związanych z zatrudnieniem w Żłobku Miejskim  w Iławie”.
 Dokumenty dodatkowe:
1)    list motywacyjny,
2)    życiorys (CV),
3)    kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-11-26 12:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko samodzielnego referenta ds. kadr i księgowości” bezpośrednio w pok. 312 (sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 26 listopada 2019r. do  godziny 1200 (liczy się data wpływu do Żłobka Miejskiego). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko samodzielnego referenta ds. kadr i księgowości” bezpośrednio w pok. 312 (sekretariat Burmistrza) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława w terminie do 26 listopada 2019r. do  godziny 1200 (liczy się data wpływu do Żłobka Miejskiego). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

1. kandydat wybrany na stanowisko przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć informację :
  • informację o niekaralności wydaną przez Krajowy Rejestr Karny,
  • dokumenty  kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru o ile kandydat ich w tym terminie nie odbierze.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.umilawa.pl oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli w Iławie ul. Niepodległości  13. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Iławy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Obrębski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-11-15 19:22:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-11-15 19:28:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-06 10:59:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6001 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony