ˆ

Skargi i wnioski

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Skargi i wnioski

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2010-04-21 19:39:17

Akapit nr 1 - brak tytułu

  1. Interesantów zgłaszających się osobiście w sprawach skargi i wniosków przyjmują:
    • Burmistrz, a w przypadku jego nieobecności Zastępca lub Sekretarz, w każdy poniedziałek w godzinach od 1200 do 1600 lub w najbliższy dzień roboczy w godzinach od 1200 do 1500, jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, po uprzednim uzgodnieniu godziny przyjęcia w Sekretariacie Burmistrza,
    • Zastępca oraz Sekretarz w dniach i godzinach określonych w pkt 1,
    • Kierownicy, a w przypadku ich nieobecności, wyznaczeni pracownicy Wydziału – codziennie w godzinach pracy Urzędu.
  2. Interesanci mogą być przyjmowani przez Burmistrza także w inne dni tygodnia za jego zgodą.
 
Wydział Organizacyjno-Obywatelski zapewnia odpowiednią informację o dniach i godzinach przyjęć w sprawach skarg i wniosków a Sekretariat Burmistrza:
  • organizuje przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Burmistrza i Zastępcę,
  • przyjmuje protokoły z ustnego zgłoszenia skargi,
  • prowadzi rejestr skarg i wniosków,
  • czuwa nad terminowym załatwieniem skarg i wniosków,
  • gromadzi i przechowuje kompletną dokumentację załatwionych skarg i wniosków,
  • opracowuje jeden raz w roku ocenę załatwiania skarg i wniosków.
  • Skargi i wnioski rozpatrywanie są zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.
  • Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi lub wniosku podpisuje Burmistrz.
  • Sekretarz sprawuje nadzór i kontrolę oraz bieżącą koordynację w zakresie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
  • Kierownicy zobowiązani są do wykorzystywania materiałów zawartych w skargach i wnioskach do likwidacji nieprawidłowości, ochrony interesów społecznych i słusznych interesów obywateli.
  • Indywidualne sprawy obywateli rozpatrywane są w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego oraz przepisach szczególnych.
  • Obsługa interesantów, przyjmowanie podań, skarg i wniosków mieszkańców odbywa się w godzinach pracy Urzędu.
  • Obsługa interesantów odbywa się w pierwszej kolejności za pośrednictwem Punktu Obsługi Interesanta i Sekretariatu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Iławy
Osoba, która wytworzyla informację: Dariusz Rynkowski Data wytworzenia informacji: 2010-04-21 19:39:17
Osoba, która odpowiada za treść: Dariusz Rynkowski Data wprowadzenia do BIP 2010-04-21 19:39:17
Wprowadził informację do BIP: Dariusz Rynkowski Data udostępnienia informacji: 2010-04-21 19:39:25
Osoba, która zmieniła informację: Dariusz Rynkowski Data ostatniej zmiany: 2010-04-21 19:41:23
Artykuł był wyświetlony: 3330 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb Miasta Iławy

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Iławy
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu