Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-02-22 10:28:53 przez Arkadiusz Kasiułajtis
Termin załatwienia
Zgodnie z art. 7.1 ustawy – nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 6 dni przed planowaną datą zgromadzenia. W przypadku, gdy organizator zgromadzenia uzna, że planowane zgromadzenie nie będzie powodować utrudnień w ruchu drogowym, a w szczególności powodować zmiany w jego organizacji – nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 2 dni przed planowaną datą zgromadzenia.
Osoba kontaktowa
Górski Andrzej
Telefon kontaktowy
(89) 649-01-34
Sposób załatwiania
- pisemne zawiadomienie wraz ze zdjęciem i oświadczeniem należy złożyć w kancelarii Urzędu Miasta przy ul. Niepodległości 13, pokój nr 211 w godzinach pracy, tj.poniedziałek - 800-1600, wtorek, środa, czwartek, piątek - 715 - 1515
- za pomocą faksu – 089 649 26-31,
- ustnie do protokołu,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej –
- przesłać pocztą na adres:
- Burmistrz Miasta Iławy
- ul. Niepodległości 13
- 14-200 Iława
Miejsce odbioru identyfikatora
Miejski Inspektorat Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego, pok. 404 – najpóźniej na 1 dzień przed terminem zgromadzenia.
Wymagane dokumenty
Według wzoru zawiadomienia i oświadczenia:
- Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym
- Oświadczenie o przyjęciu obowiązków przewodniczącego zgromadzenia
Organ gminy wyposaża przewodniczącego zgromadzenia w identyfikator, który zawiera:
- określenie funkcji przewodniczącego zgromadzenia,
- zdjęcie przewodniczącego zgromadzenia,
- imię i nazwisko przewodniczącego zgromadzenia,
- podpis właściwego przedstawiciela organu gminy,
- pieczęć organu gminy.
Opłaty
Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym nie podlega opłacie skarbowej.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach (Dz. U. z 2015 r, poz. 1485)